W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie robót budowlanych związanych z budową czterech wiaduktów.
Obiekt WD-01
- Rodzaj konstrukcji: Ustrój ciągły dwuprzęsłowy, ze strunobetonowych belek prefabrykowanych typu T
- Klasa obciążenia: kl. A wg PN-85/S-10030
- Klasa drogi na obiekcie: Z
- Długość obiektu: 48,30 m
- Szerokość obiektu: 13,60 m
- Wysokość konstrukcyjna: 1,402 m
- Kąt skrzyżowania: 79,2 deg
- Prześwit pionowy (min.): skrajnia pod obiektem: droga DK13, h = min. 5,0 m
Obiekt WD-02
- Rodzaj konstrukcji: Ustrój ciągły dwuprzęsłowy, ze strunobetonowych belek prefabrykowanych typu T
- Klasa obciążenia: kl. B wg PN-85/S-10030
- Klasa drogi na obiekcie: Z
- Długość obiektu: 48,30 m
- Szerokość obiektu: 11,60 m
- Wysokość konstrukcyjna: 1,391 m
- Kąt skrzyżowania: 86,2 deg
- Prześwit pionowy (min.): skrajnia pod obiektem: droga DK13 h = min. 5,0 m
Obiekt WD-04
- Rodzaj konstrukcji: Ustrój ciągły dwuprzęsłowy, sprężony belkowy – kablobetonowy
- Klasa obciążenia: kl. A wg PN-85/S-10030
- Klasa drogi na obiekcie: łącznica
- Długość obiektu: 61,00 m
- Szerokość obiektu: 13,50 m
- Wysokość konstrukcyjna: 1,628 m
- Kąt skrzyżowania: 83,8 deg
- Prześwit pionowy (min.): skrajnia pod obiektem: droga DK13 h = min. 5,0 m
Obiekt WD-05L
- Rodzaj konstrukcji: Ustrój ciągły dwuprzęsłowy, sprężony belkowy – kablobetonowy
- Klasa obciążenia: kl. A wg PN-85/S-10030 + STANAG 150
- Klasa drogi na obiekcie: GP
- Długość obiektu: 73,30 m
- Szerokość obiektu: 20,75 m
- Wysokość konstrukcyjna: 2,034 m
- Kąt skrzyżowania: 86,6 deg
- Prześwit pionowy (min.): skrajnia pod obiektem: autostrada A6, h = min. 5,0 m
Obiekt WD-05P
- Rodzaj konstrukcji: Ustrój ciągły dwuprzęsłowy, sprężony belkowy – kablobetonowy
- Klasa obciążenia: kl. A wg PN-85/S-10030 + STANAG 150
- Klasa drogi na obiekcie: GP
- Długość obiektu: 73,30 m
- Szerokość obiektu: 20,75 m
- Wysokość konstrukcyjna: 2,034 m
- Kąt skrzyżowania: 86,6 deg
- Prześwit pionowy (min.): skrajnia pod obiektem: autostrada A6, h = min. 5,0 m