Przebudowa drogi DK13 | Zaawansowanie drogowe
13609
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-13609,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-16.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ZAAWANSOWANIE DROGOWE

Kliknij nazwę danego okresu aby zobaczyć co było w nim robione.

GRUDZIEŃ 2018

Wykonawca od rozpoczęcia Kontraktu opracowuje dokumentację projektową.

W ramach opracowywanych dokumentacji technicznych Projektanci wykonali między innymi następujące czynności:

– Wykonawca przekazał Projekt Budowlany do weryfikacji przez Inżyniera i Zamawiającego,

– Wykonawca opracował Analizę i Prognozę Ruchu oraz uzyskał zatwierdzenie wyników przez Departament Studiów w Warszawie,

– Wykonawca przekazał Koncepcję rozwiązań projektowych w rejonie Ronda Hakena do weryfikacji przez Inżyniera i Zamawiającego,

– Wykonawca przekazał Mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych do weryfikacji przez Inżyniera i Zamawiającego,

– Wykonawca przekazał Plan Działań Ratowniczych i Plan Działań Utrzymaniowych do weryfikacji przez Inżyniera i Zamawiającego,

Od momentu rozpoczęcia Kontraktu odbywają się cyklicznie comiesięczne Rady Budowy oraz cotygodniowe Narady Techniczne. Podczas ww. narad omawiany jest między innymi postęp prac projektowych oraz plany przekazywania poszczególnych Dokumentów Wykonawcy.

LISTOPAD 2018

Wykonawca od rozpoczęcia Kontraktu opracowuje dokumentację projektową.

W ramach opracowywanych dokumentacji technicznych Projektanci wykonali między innymi następujące czynności:

– Wykonawca przekazał projekt robót geologicznych oraz projekt robót geologicznych – hydrogeologia do zatwierdzenia przez Starostwo Powiatowe w Policach oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego,

– Wykonawca opracował Analizę i Prognozę Ruchu, która została poddana weryfikacji przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego. Dokument po uzupełnieniu zostanie przekazany do zatwierdzenia przez Departament Studiów w Warszawie,

– Wykonawca kontynuuje prace nad Planem Działań Utrzymaniowych (PDU), Planem Działań Ratowniczych (PDR), Koncepcją Systemu Zarządzania Ruchem, Dokumentacją Systemu Zarządzania Ruchem oraz projektem stałej organizacji ruchu,

– Wykonawca kontynuuje prace nad mapą sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych oraz mapą zawierającą projekty podziałów nieruchomości.

Od momentu rozpoczęcia Kontraktu odbywają się cyklicznie comiesięczne Rady Budowy oraz cotygodniowe Narady Techniczne. Podczas ww. narad omawiany jest między innymi postęp prac projektowych oraz plany przekazywania poszczególnych Dokumentów Wykonawcy.

WRZESIEŃ 2018

Wykonawca od rozpoczęcia Kontraktu opracowuje dokumentację projektową.

W ramach opracowywanych dokumentacji technicznych Projektanci wykonali między innymi następujące czynności:

– Wykonawca uzyskał wszystkie warunki zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci,

– Wykonawca opracował mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych, która została poddana weryfikacji przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego,

– Wykonawca opracował dokumentacje geodezyjno-kartograficzną związaną z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości (podziały nieruchomości), w tym prawa autorskie, która została poddana weryfikacji przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego,

– Wykonawca przekazał program uzupełniających badań geotechnicznych, który został poddany weryfikacji przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego.

Od momentu rozpoczęcia Kontraktu odbywają się cyklicznie comiesięczne Rady Budowy oraz cotygodniowe Narady Techniczne. Podczas ww. narad omawiany jest między innymi postęp prac projektowych oraz plany przekazywania poszczególnych Dokumentów Wykonawcy.